Utmaning - Egendomliga saker med Rebecca

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!

1. Jag kan inte börja äta popcorn förän filmen på bion har startat. Jag vet inte varför, jag ahr ingen tanke på att någon kommer dö eller så om jag råkar göra det, men ändå vågar jag inte göra det. vid ett tillfälle när jag och Mia var på bio så råkade jag ta ett popcorn och stoppa det i munnen så att det precis vidrörde tungan... och ut for det!!! Men jag avr livrädd hela dagen att någonting hemskt skulle hända.

2. Jag haaaaatar när folk rör min nästipp eller mina tinningar. Jag klarar det inte. Det är så hemskt. Och jag avskyr när folk rör sina egna nästippar.... jag bara känner hur brosket viker sig och det ryser i hela kroppen.

3. Jag har en mycket stor samling av toppa Palle Kuling Askar. Under 1:an och 2:an (första gången) på gymnasiet åt jag minst en ask om dagen (för att underdriva).

4. Jag är beroende av nässpray. Om jag inte har det med mig någonstans är precis hela dagen förstörd. Det är oerhört jobbigt. Men jag såg ett program på tv med Sofia Wistam som har samma problem... och hon blev hjälpt! Så en vacker dag ska jag ta tag i det.

5. Jag är besatt av serier. Inte alla serier, men ett antal utvalda. Och Buffy the Vampire Slayer har en mycket speciel plats i mitt hjärta. Jag kan det mesta som är normalt om den serien (jag kan alltså inte alla avsnitts namn, vem som gjorde "Art-Designen" till Chosen eller vad Sarah Michelle Geller har för sko storlek) och en hel det extra trivia.

6. Ja... det mest egendomliga med mig, som dock de mesta känner till, är väl höjden på de toner jag kan ta. De går upp i höjder som bara 3 % av världens befolkning kan ta. När jag ibland når de höjderna så känner jag hur lyckokänslan sprider sig inom mig. Vem vet? Kanske det utsöndras endorfiner i kroppen när jag sjunger ;-)

Jag det var det som var underligt/egendomligt med mig.

Jag utmanar: Stépnanie (självklart vet jag att du hatar detta men det var sjukt kul att komma på annorlunda saker med sig själv!!!), Angelica, Anna, Sara, Tiara (på vovve) och Ivana* (på vovve).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0