Bort Matta, Bort!

Heltäckningsmattan i hallen är borta. Fy farao vad jobbigt det var. Och inte blev det snyggt heller, men det var ju inte meningen. Hallen ska ju göras om så småning om men inte nu. Ville bara få bort den där äckliga, fula mattan och nu är det gjort. Det tog mycket längre tid än vad jag trodde. Men det var skönt att få gjort någonting vettigt (inte bara plugga) och något jag aldrig gjort förut :-D.

Fast jag hade ju tänkt att göra så mycket idag. Till min långa lista hade jag även lagt till att städa bilen. Not gonna happen! Men i morgon blir det i alla fall till att snabb städa hus och bil i alla fall.

Hallen med Matta                        Hallen utan Matta

image167     image168

Kommentarer
Postat av: Anders

Alright, bilder! =)

2007-10-31 @ 23:48:45
Postat av: Lasse

hejsan
Vad mer kommer försvinna innan jag hinner hem ;)
inte mina akvarium bara.
Ja nu är du
nöjd va brossan när du
får se lite bilder ;)

2007-11-01 @ 02:05:47
Postat av: Rebecca

Jag frååååågade faktiskt först om det var oki att jag tog bort mattan :-D

Så deeeeet så :-P

2007-11-02 @ 01:12:19
URL: http://beccinam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0