Förvånade mig själv idag!

Idag gjorde jag någonting som förvånade mig själv: i rusk och regn tog jag mig ut och cyklade med hundarna. Om jag bara kan göra det till en vana så kommer detta bli jätte bra.

Hoppas vädret är bättre i morgon bara.

Adam sprang Lilla rundan på 22.1 min idag :-D Ska köpa ett ordentligt tidtagar ur så snart jag hinner in till Hässleholm. Förmodligen redan i morgon! Marco blev jätte trött när vi var ute, i alla fall så låtsades han det. Men när jag kom hem igen och skulle skifta hund så stack han iväg ut på fältet och då hade han minsann en massa krut kvar i benen. Hmm... en liten fejkare?

I morgon har jag en hel del att göra. Ska dra upp heltäckningsmattan i hallen och skrubba fram golvet därunder. Det kommer bli mycket mysigt för knäna!!! Suck. Jag ska måla det allra sista i sovrummet så alla spår av tapeten försvinner. Sedan ska även mattan därinne bort. Och för att avsluta det hela så ska vardagsrummet, köket, toaletten och vårt tillfälliga sovrum städas ordentligt så allt är fint när jag får fint besök onsdag-torsdag.


Kommentarer
Postat av: Lasse

nä men vad ni är duktiga då
själv sitter man långt ut på en båt o kan inte göra ngt mer än att följa med
Nu längtar man hem
inte van att vara på sjön längre
men snart komer jag hem
Lördag då
är det slut på detta
Det ända som driver en är bra lön
Puss

2007-10-30 @ 03:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0