Inte som man önskat...

... gick det igår. Jag borde ha litat mer till min starka känsla att Christer skulle lägga sig högt och att en vissa halv-kass artist skull få määääängder med sympati röster. Lasse sa att denna tappra artist varit bra, så hon vinner väl många röster på det. Christer S vinner väl dem med sin glugg och läskiga fötter.

Men, förutom E-type o Co. så började hela alltet oerhört svagt. Jag är nästan lite sorgsen. Nej... jag ÄR sorgsen. Och Amy Daimond?? Hon brukar ju kunna göra bra ifrån sig men igår var hon såååå trist! Och hon var klädd som om hon var 7-8 åt. Tråååkigt.... snooozze-fest.

I morgon är det skola igen och veckan kommer bestå av hets-pluggande och renoverande. Lasse är på målar-streak så det går fort här hemma nu. Kul! Ja, och så ska man ju vara chaufför också i morgon. Hur kan det komma sig att jag och Lasse båda måste ha hobbys som involverar en massa körande dag ut och dag in? Lasse! Börja samla frimärken eller torka blommor... vad sägs?

Kommentarer
Postat av: Anders

Eller ha för vana att ha vinterkräksjuka, då stannar man hemma kan jag lova :-p

2008-02-10 @ 23:58:30
Postat av: Rebecca

Ha ha... oki, men det vore väl en smått elak sjuk-grej att önska på sin pojkvän. eller? Hmm... :-P

2008-02-11 @ 00:46:05
URL: http://www.beccinam.se
Postat av: Ullis

Shine är anmäld till Malmö i mars!! That's it *ler* Jag tyckte med att Amy var för barnslig!! Hon är ju faktiskt 15år!! Som du sa så var hon klädd som en 8 åring. Låten och musiken var bra men blev lite barnslig med henne. Får se hur långt hon går.

Jag ska nog till mamma på lördag. Har träffat henne EN gång efter jul *snyft*
Är det Karlskrona sen eller??

Kommer du till Malmö?? Klart du gör *haha*
Ha det bra/Kram Ullis

2008-02-11 @ 08:59:05
URL: http://www.bergtuvas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0