Tungt!

Tunga, tunga, tunga ben!!!


Första 3 km på löprundan känns benen som om de ska gå av, underlaget är för hårt och fotlederna värker... därefter känns det knappt någonting.

Hur märkligt som helst!


Just inkommen från en 5 km runda runt St Hans Backar (dock inte I backarna kan jag påpeka... alldeles för blött!)och tog mig runt på 36 min och 20 sek. Något högre tid än förra gången men intervall-appen strulade så jag skyller på det! Så bra att ha något att skylla på. Nästa runda blir på lördag. Mums mums.


Nu ska jag laga firar-middag till Boyfriend som fått heltidstjänst fram till september. So proud (and planing all the stuff he's gonna have to buy me now!)!

 

Save Yourself!

I am!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0