Hur får man träningsvärk där???

Hur får man träningsvärk i rumpan och mellan skulderbladen av att vara ute och springa? Jag stretchar benen ordentligt efter varje runda men att man skulle behöva stretch andra delar av kroppen visste jag inte.

Idag blev det 5 km igen och den här gången på tiden 35 minuter och 30 sekunder. Mums för mig. Jag är sugen på att springa ut i morgon igen med men 1. jag har alldeles för lite tid i morgon och 2. det är dumt att öka på för fort. Max varannan dag fram till Vår Ruset. Därefter får jag se om benen klarar att öka på lite mer.

Just nu har jag släppt all annan träning och det blir bara promenader så ofta jag orkar förutom löpträningen. Men jag tror att viss träning faktiskt hade kunnat hjälpa mig i springandet så jag antar att jag får kolla på det någon dag. Men på måndag får jag hem min fina cykel igen efter att ha varit hemifrån tre kvarts år. Stackars, lilla cykeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0