Kan vi inte sjunga 703?

Vilken vecka det har varit! Vilka underbara konfirmander, självklart fantasiskta och fabulösa ledare, mysig kursgård, otroligt fint väder... listan kan göras långlånglång!

Vi for i väg till EFS gården i Åsljunga tisdag eftermiddag och kom hem igen lördag eftermiddag. Jag var helt slut kan jag be att få tala om! Nu har jag nog kommit ikapp med sömnen igen för jag sov tre timmar i går eftermiddag och 9 underbara timmar i natt.

Det är verkligen en mycket specielt sak att få möjligheten att åka iväg på läger tillsammans med en konfirmandgrupp. Trots att det är de rara små galna ungdomarna som ska lära sig en massa så kommer man som ledare hem så otroligt mycket rikare på allt möjligt. Underbart!

Nu laddar jag för en veckas dagläger borta i Hästveda och sen är det dags för konfirmantion på söndag... snyft!

Hört på läger: När får vi fritid?, Får man gå och bada?, Vi måste moppa vårt golv! Men vi behöver inte moppa golven. Joooo vi måste!, Tänk om Jesus kommer tillbaks medans vi är på läger?, Vi vill inte sjunga den med Jesus och porlande vatten, Kan vi vara uppe en timme längre ikväll och framför allt: Kan vi sjunga 703?
703 (Ropa till Gud) på engelska, American Idol-style!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0