Två små veckor kvar...

Det är 13 dagar kvar på 100-grymma-dagar och jag har lite bittert fått inse att på grund av min dumma förkylning med lungorna som varit som dumma stopklossar så blir det svårt att nå ner till mitt viktmål.

Men jag är inte besviken. Mitt största mål för de här 100 dagarna var att klara av att springa en mil och det har jag klarat av. Lungorna börjar återhämta sig och jag har i veckan som var klarat av att springa 2 små rundor på 2 km resp. 2,5 km utan att det blivit någon ökning i hostmängden. Jag tar det lugnt med upptrappningen men det viktiga är att jag kan springa igen.

Om någon sagt till mig för ett år sedan att jag idag skulle kunna bli deppig över att inte kunna komma ut och springa 2-3 gånger i veckan så skulle jag ge dem adressen till närmaste psyk.akut. Men det är dagens sanning. Bara de två små rundorna förra veckan muntrade upp hela min tillvaro (det och mycket annat trevligt)!

Min plan efter de här 100 dagarna är att fixa ett kostprogram utformat efter mina mål och behov, börja styrketräna och fortsätta med springilingandet (nya kläder ska köpas i London! Yeay!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0