Tävlingsvist och puckoförkylning!

Nu är jag så trött på den här förkylningen att jag blir galen. Idag hindrade den mig från att springa Malmö Milen, till och med att gå den, för det river så grymt i lungorna. Så nu är jag färdig med det här tycker jag. Ge dig nu dumma, korkade, puckoförkylning.

Jag har inte kunnat vara ute och springa på två veckor nu och det märks verkligen på mitt humör, på vågen och i allt. Hade aldrig kunnat tro att det skulle göra sådan skillnad men jag antar att efter tre månader ha kroppen vant sig vid det och tycker inte att det är kul att vara utan det. Jag hoppas verkligen att att jag får bli frisk snart nu. Har fyra fullproppade veckor framöver innan vi åker till London och jag vill inte slösa dem på mer förkylning utan jag vill göra allt för att ha kul OCH kämpa bort några centimetrar för att vara ännu hetare inför Englandsresan.

Resan till England sammanfaller ungefär med slutet på 100-grymma dagar tävlingen också (vi åker två dagar senare) så det blir till att kämpa. Kommer nog inte ner till mitt viktmål som jag hade från början men jag har verkligen förändrats på andra sätt och det är det viktigast för mig. 29 dagar kvar. Yeay!

Ytterligare ett steg i rätt riktning tog jag tillsammans med Robine, Lina, Sid och de fyra andra vinnarna av En träningsdag för nybörjare med Hundra Grymma Dagar. Trots att förkylningen var hundra 100%igt jobbig just då fick jag fantastiskt mycket ut av den dagen. Den enda downern var att jag hade velat få chans att testa att träna ”på riktigt” med Lina. Men efter att ha blivit så inspirerad av den här dagen kommer jag sätta igång med gymträning efter att jag och Boyfriend kommit hem från England så det kanske kommer möjligheter till att göra det någon gång i framtiden!!!

Ja… jag skulle kunna skriva massor om den dagen men jag nöjer jag mig att säga ett otroligt stort tack till alla som gjorde dagen helt grymt fantastiskt! Så även om det är 1 vecka sent:

TACK!!!


Kommentarer
Postat av: n00bis

Krya på dig <3

Kramizar

2011-06-18 @ 18:13:16
URL: http://overviktig.blogspot.com/
Postat av: Lina Kuijl

det var så kul att träffa dig! maximal otur att vi båda var sjuka! hör av dig när du kan komma till stockholm igen så kör vi! kram

2011-06-18 @ 22:06:26
URL: http://fitnessguru.se/lina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0