Vår... score!!!

Jag tror att det år vår! Jag tror att det är vår! JAG TROR ATT DET ÄR VÅR! Nä...

Men det finns i alla fall lite vårdagar som tittar fram då och då.

Idag blev det lite träning framför tvn till en DVD med Jillian Michaels. Bara 27 minuter men det tar rejält. Är alldeles skakig på benen efteråt. i morgon bitti blir det samma instruktör men med Boxaerobics istället.

Och i morgon är det:


Nere hos underbara Boyfriend i Lund är det mycket trevligare att gå ut och gå eftersom det finns mer spännande vägar att gå på än vad det finns hemma. Kullar och snirkliga krokar här och var. Och det allra bästa är att på kvällarna måste man inte ut och riskera livhanken på en dåligt upplyst cykelväg precis brevid en landsväg utan man kan vandra långa rundor på välupplysta gångar.

Har upptäckt Photoshop och att det är himla kul så här är mitt livsförsta fotomontage (collage?) med bilder från första vårpromenaden med hundarna igår.


Klart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0