4 Maj 2011

Idag blev det 5 km utan någon gång bit alls: Första gången någonsin förutom på Vår Ruset. Helt underbart.

Märklig sak dock är att jag sprang dagens tur på ungefär samma tid som jag sprang vår ruset i måndags och i dag var jag helt slut efter 5 km vilket jag då I N T E var i måndags kväll. Viktor skyller det hela på adrenalinkicken av att springa loppet tillsammans med alla andra grymma brudar som var där och det är säkert rätt och riktigt. Synd man inte kan ha den känslan alltid när man tränar då bara...


En promenad med hundarna blev det också på 4,6 km i solen och sedan drack de mycket och sov gott och länge.
Nu är det dags för kvällspromenaden och sedan sängen.


I morgon är det invägning på VV följt av sushi (på egen hand... snyft) och utplock av min nya och första pulsklocka (yeay!)!

Kommentarer
Postat av: n00bis

Bra jobbat! Vilken pulsklocka har du köpt?

2011-05-05 @ 10:47:34
URL: http://overviktig.blogspot.com/
Postat av: n00bis

sv: Har en stegräknare i mobilen som inte fungerar speciellt bra. Funderar på att byta upp mig till en pulsklocka när ekonomin tillåter.

2011-05-05 @ 11:08:34
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0