Nytt Bästa Wuhu!

Senaste Nytt! 5 km på 32 minuter och 50 sekunder Senaste Nytt!


Detta är en förbättring med 4 minuter och 3 sekunder och jag har aldrig varit så slut i hela mitt liv... nästan. Fram tills om ca 2 timmar för nästa pass blir intervalllöpning: 1 minut sprint + 1 minut jogg X 8. Någonting säger mig att jag kommer vara aningen trött efter det passet också...

Sen blir det 3 dagars vila från träningen för det är dags för första Hässleholmsutställningen då jag sitter med i styrelsen för Nordskånska Kennelklubben = hårt arbete i tre dagar. Men det ska bli väldigt spännande!

Och nästa vecka blir kul för på tisdag ska jag springa Blodomloppet i Malmö, 5 km. Får se om jag kan slå min senaste “tävlings tid” på 37 minuter. Dock är loppet 5,6 km vilket jag tycker är lite irriterande. 5K lopp ska väl vara 5 kilometer. Hmm. Så med en liten enkel omräkning så behöver jag få en tid bättre än 41 minuter på det här loppet för att hålla en högre medelhastighet än förra loppet. Vi får la se :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0