Vecka 5: Resultat

VECKANS VIKT: 84,9 kg
FÖRÄNDRING VECKA 5 (v 18-19): - 0,7 kg
FÖRÄNDRING SEN 100901: -14,1 kg
FÖRÄNDRING SEN START 100-dagar: - 1,9 kg :-(

Ligger lite efter i min planering men whatever... en förändring som ska vara för resten av livet kan gott ta några veckor extra!

Jag ska inte sticka under stolen med att jag inte varit duktig de senaste tre veckorna.
Jag har undvikit datorn för att inte behöva få dåligt samvete över att jag inte håller koll på mig själv.
Jag har tränat dåligt.
Jag har inte registrerat min kost.
Jag fallit tillbaks till mitt gamla superlata, bekväma tempo.

Sen bara poff! Som genom ett trollslag så var motivationen bara tillbaks. Jag har ingen aning om vad det egentligen var som fick tillbaks min hjärna i rätt riktning men vad det än var så T H A N K  Y O U!!!

Nu känns allt underbart igen! Heja heja!!! Jag har mängder av tidningar med inspiration och ett USB-minne laddat med Biggest Loser säsing 11 och något annat vikt-inspirations-serie-tjohejsan. Yeay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0