Rusningstrafik till hundrastgården!

Idag gick vi upp tidigt. Redan klockan åtta. Verkligen inte min stil på något sätt. Men jag hade bestämt träff med Petra i hundrastgården kl nio, och eftersom mitt hår såg ut att ha badat i olja var jag tvungen att ta en dusch innan jag vågade mig ut i verkligheten. Därav den olidligt tidiga uppstigningen.

Allt var jätte trevlig med Peta och hundarna som vanligt. Ja, förutom att hatt-damen kom mot slutet. Iiiieee... vissa människor borde verkligen inte få lov att ha hund, eller att få prata med folk överhuvudtaget!!!

image146   image147
Marco                                                  Adam

image148
Hugo

image149   image150
Elvis                                                       Rebecca

image151
Adam, Petra och Marco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0