I dag är det också en dag

Så här seriös och duktig har jag inte varit sedan Pre-IB (Prib :-P ). I förgår → går läste jag ut Falling Angels och idag skrev jag uppsatsen! I morgon kommer jag att börja med orden, om tiden räcker till. Är det inte underligt? Allt detta ska vara färdigt först på onsdag! Jag har blivit ett stud igen. Hurra!



I morgon blir det lite firande med Pojkarna och med vänner. Födelsedags firande. Ska bli jätte trevligt. Nu när jag slutat med jobbandet kommer vi få värdera de få helgdagar vi har tillsammans ännu mer, jag och Lasse. På tisdag nästa vecka blir det firande med pappa och co. och på min verkliga födelsedag, som också (hurra) innehåller en fonetik-tenta, blir det firande hos mamma med familj och tacos. Tvärr går Lasse utbildning på tisdagar och allt detta har hamnat på tisdagar... tyvärr. Men som sagt, vi ska fira rejält i morgon. Hipp hipp hurra!



Mitt hjärta värker hårt för min vän i ett annat land (om vilket jag blivit helt miss-quotat som att jag typ lyckats säga att fransmän ser ut att lukta illa. Detta är helt taget ur sitt sammanhang och jag menar ingenting sådant). Önskar att jag kunde vara och stötta dig min röda ängel.



I morgon är det schalager igen och om en timme eller så släpps låtarna på internet... så spännande. Men jag kommer inte se själva showen i morgon (snyft) men framför reprisen på söndag kommer jag sitta bänkad. För alla er som vill hålla er uppdaterade med en massa schlager kolla in Schlagerprinsessan...
Men jag tror ingen slår the Ark. Om de vinner hela grejen bjuder jag på champagne. Ja, i alla fall Flexinet.



Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0