Atkins - Aj mitt huvud! Aj min mage! Aj min... "illamåendeutlösarsak"(?)!

Har en underbar vän som alltid tjatar om hur bra det är med Atkins. Jag tänkte att jag skulle ge det en chans. Ja, jag tänkte i alla fall för 2 månader sedan att jag skulle ge det en chans... men så kom negativa saker i vägen. Nu startar jag i alla fall på nytt och är inne på min fjärde dag. Inte mycket/inte långt alls alltså. Men jag är i alla fall på väg!!! Än så länge har jag mest ont i huvudet och mår illa men det lär väl bli värre inder de närmaste två veckorna.

Blodsocker nivån är för tillfället låg så det är skönt att man har pluggpause så att jag kan vila när jag behöver det. Dock vet jag inte hur det ska gå att jobba natt på lördag. Jag hatar det. Verkligen hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0