Dubbelmoral

Idag ringde jag mäklaren och fick veta att det var 5 personer som tittade på huset igår, och det är 2 personer till som ska titta på det i morgon. Den där sista visningen var ju inte ens med på kartan när vi var där i måndags och för övrigt la det första budet som var över/lika mycket som utgångspriset. Jag tycker att det är fel att de trycker in fler personer bara för att få fler till budgivningen, i alla fall när vi redan har lagt ett bud. Ja ja, nu är jag väl något ensidig dock för hade det varit min lägenhet det gällt hade jag förmodligen tyckt att det var hur bra som helst att mäklaren försökte få igång en ordentlig budgivning. Men vet ni? Jag vill inte vara logisk, jag vill bara ha det här huset och till utgångspriset!

I morgon är det utställning som gäller igen. Blir inte fullt så många kända ansikten i morgon, men Frida följer dock med upp som sällskap (och klart för att det är himla kul att åka på utställning, även utan vovve). Annars kommer själva "kändis"-skaran på lördag. Då blir det en massa skoj, skämt, allmänt kul men självklart inte att förglömma: även en massa skitsnack. Så är det ju tyvärr, vad ska man göra? Lasse sa något så hemskt och så sant för några veckor sedan: så är det inom all hoppyverksamhet. Varför, vad tjänar det till? Jag har hört att man ska vara glad för sina vänners framgångar... hmm... någon har tydligen inte fått det memot!

Men, det ska i alla fall bli kul. Mat-problem kommer jag väl ha dock eller tror ni att de serverar Atkins-specifik mat i Tvååker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0