Jag har en underbar vän...

Jag och Frida går mycket bra ihop. Inte bara det att vi har hundar av samma ras, vi har också en lång historia bakom oss. Vi har växt upp i samma lilla hemska och trångsynta kommun (sorry Angelica) och båda två upplevt de absolut värsta sidorna av skolan. Blärk. När vi väl träffades nu igen för snart 1 år sedan så var det som att börja en vänskap på en topp-nivå istället för att börja från grunden.

Vi har fantastiskt roligt tillsammans och jag vet ärligt talat inte vad jag skulle ta mig till utan henne. Med stöd av henne, och självklart andra underbara vänner, tog jag mig igenom det absolut värsta som hänt mig under mina 22 år i livet. Kan ärligt säga att jag inte hade klarat mig igenom det utan rara, smått förvirrade, Frida.

(Frida är nog dessutom den enda som får lov att röka på min balkong)

Igår när ovannämda brud var här på besök med sina hundar så var vi, för ovanlighetens skull, i hundrastgården. I ryggen hade vi en vacker solnedgång och... men... vad hände? Helt plötsligt  öppnade sig himlen och ton efter ton med regn damp ner över oss och hundarna. För att underdriva så var vi efter en rask språng march hem till mig en aning genomsura(fysiskt, inte humörmässigt)!

Men kul hade vi!!!


Kommentarer
Postat av: Lasse

Va regnade det igår ?
Märkte inte det
Satt ju på jobb hela kvällen med massa tröga människor medans du satt hemma o hade det bra:)
Men vad gör man inte för att få lite pengar till mina små fiskar ;)
Du /ni är mitt allt
Puss från mig

2007-07-29 @ 23:58:51
URL: http://malmociklid.se
Postat av: Fridha

ÅÅH Darling..du är så söt!
Ja men TÄNK vad jag skulle gjort utan dig!!!
Ush!!
pUSS

2007-07-30 @ 09:36:32
URL: http://Fridha.se
Postat av: Sandra

Hej! Hörde att du träffade syrran för ett tag sen :) Allt bra? Kul med huset!! Vilken grej. Men långt från Malmö :(

2007-07-30 @ 14:38:59
URL: http://lassewslav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0