Fest i Lund c/o Malmö

Jag och Lasse har varit ute och festat, mest på Harrys, ganska mycket den senaste tiden. Nu när Marco blivit lite äldre och mer självständig kan man ju lämna dem hemma ensamma lite mer, våra söta gossar.

Frida bjöd hem mig och Iréne på middag i fredagskväll. Vi hade jätte trevligt och det blev en hel del vin/öl/cider. Sisodär kl ett kom vi fram till att vi ville ut och festa... i Malmö. Vi var då i Lund så först fick vi åka hem om till mig och gå ut med hundarna. Vi fick taxi-chaffisen att stanna kvar och röka en cigarette medans vi var uppe och fixade (jag - ut med hundarna, Frida - torkade upp efter Marco, Iréne - plattade håret). In till Malmö lismade vi oss in på Harrys gratis... ja, det var ganska enkelt faktiskt... vore väl konstigt annars.

Lasse fick några snabba skymtar av oss på dansgolvet där han, stackarn, satt alldeles sysslolös vid Black Jack bordet.

Efter ett tag hade vi insupit allt vi ville på Harrys och travade vidare till Etage, närapå vägg i vägg. Här inne blev det fest, må ni tro. Det rockades loss till 80-tal och Schlager och det dracks drinkar. I alla fall var Iréne. De andra tjejerna stannade kvar till stängning medans jag träffade Lasse ute på Stortoget. Vi köpte mat och jag försökte visa Lasse att jag inte alls var påverkad. Tror att jag lyckades lura honom ända tills jag vaknade med en hemsk huvudvärk.

Oj vad kul vi hade i alla fall. Jag hade nästan glömt hur kul det är att vara ute och dansa till musik man faktiskt kan!!! Och vi ska inte prata om hur kul det var att prata husky i nästan åtta timmar.

När vi kom hem igen, Lasse och jag, väntade det två mycket trötta huskys på oss som förmodligen bara legt och sovit hela tiden. Vilka duktiga killar.

Frida och Iréne: Detta gör vi om!!!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Ja så är det väl
Råttorna dansar på borden när katterna är borta eller vad säger ni tjejer? ;)
Ja själv satt man o gjorde inget i några timmar.
Nästa gång
kanske vi kan gå ut råtterna o katterna?

2007-06-03 @ 16:55:00
URL: http://malmociklid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0