Full rulle hela dagen

Idag har det varit en fullrulledag!

Började med uppstigning kl sju för då tyckte Adam att jag hade sovit alldeles för länge och började naffsa mig i örat. Jag har inte kunnat sova i sängen i natt för en viss liten hundvalp åt upp mina öronproppar i förrgår (de kom lyckligtvis ut igen!) och en annan gosse snarkar en massa massa när han druckit öl (vi firade lillasystern igår så det blev lite dryck i strupen!) i e jag fick sova på soffan. Egntligen borde det väl vara Lasse som gjorde det, men det är ju inte hans fel att jag är super känslig med ljud när jag ska sova.

Sedan blev det skola (inga hundar där så fick en liten pause) i Lund.

Men snart var jag hemma igen och direkt stack jag och Lasse ut med vovvarna i hundrastgården och jag fick taget några riktigt fina bilder på vovvarna (ja... Lasse tog några jätte fina också! ).

image86   image88   image87

Som om hundarna inte varit aktiverade nog så tog vi oss in till stan för att träffa Stéphanie och Sara. Lasse hoppade av vid lokalen. Och även om hundarna vara ganska busiga hade vi alla mycket trevligt i stan!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken snygg blogg du har! :D

ha det!

2007-03-28 @ 19:20:09
URL: http://Silencerosemarie.blogg.se
Postat av: helena

hej! surfade omkring lite i brist på sömn (!) och kollade in bloggar i kommunen, och hittade hit! Wierd! vet inte om du kommer ihåg mig ... det är jag som har schäfern Millan som Adam då & då har lekt med i rastgården. Kul att se dig online!

2007-03-29 @ 05:24:24
URL: http://helenaonline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0