Morgon

Ibland är det inte jätte kul att vara hundägare. Detta "ibland" inträffar oftast de dagar man varit uppe sent och man verkligen skulle vilja sova läääänge. Jag älskar verkligen att sova och jag behöver ganska mycket sömn för att fungera "normalt". Jag har fått för vana sedan vi "blev med hund/hundar" att sova middag, men när ens underbara valp inte riktigt är rumsren är det inte jätte lätt att bara gå och sussa och hålla tummarna för att inget händer på parketten.

Samtidigt skulle jag inte byta bort de tidiga morgonar med hundarna för ett liv utan Adam och Marco. Vår lilla familj är så härlig nu. Är så nöjd och glad.

Idag ska vi ut med vovvarna och försöka ta några riktigt fina profilbilder. Ska bli kul att se hur det ska gå med minstingen Marco. Adam är ju grym pä att stå still och stå fint, men hur mycket kan man begära av den 16 veckors valp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0