Polarhundsträff i Höör

Oj vilken rolig dag jag ahr haft tillsammans med Marco, Adam, massa hundtokiga människor och hundiga hundar! Kl elva körde vi upp till Höör och efter lite vilsekörande så hittade vi rätt. Oj vad många härliga människor och hundar det var där! Men hjälp av Irene Ax från Starax Kennel så fick jag och Adam testa att dra vår allra första gång. Och oj vad roligt det var!!! Lille Adam skötte sig utmärkt från det att vi fick fart på vårt lilla spann (jag, Adam och Irene's Vittra /"Lorendale Vittra

" ). Först ville han bara leka med den snygga bruden bredvid honom, men så snart det blev fart på Vittra blev det även fart på Adam. Visst jag stod på vagnen och höll på bromsen som världens fegis den första biten men efter en bit var det mer krut i mig och det gick lite fortare. Jag fick inte tatt några foton på just det (ja, inte så lätt att ta en bild när man står uppe på trehjulingen) och min tilldelade fotograf var upptagen med annat... grrr... Men kanske det var någon annan som har tagit en bild. Får tigga till mig de/dem i så fall.
Adam var verkligen jätte duktig. Är så stolt över min lilla show"drag"husky. Hihi.
Synd att inte Lasse kunde vara med bara. Men han kommer hem i morgon.

Här är några bilder från idag

image91    image92

image93    image94


Kommentarer
Postat av: helena

vilka härliga bilder på vovvarna!

2007-03-31 @ 23:38:01
URL: http://helenaonline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0