Stort dilemma!

Jag har tenta på måndag. Ingen jätte svårt tenta förvisso men en tenta, non the less. Dock hade jag, i stället för att plugga, velat åka till Skara på lördag och till Dybäck på söndag-måndag. Detta gör att enda återstående dagen att plugga blir idag och det tror jag inte kommer att räcka. Jag måste helt enkelt välja ett av det... eller försöka plugga på vägen upp till Skara, vägen hem från Skara och ta några timmar att plugga på söndag från vår lilla "semester".
Vi får se.

Dessutom vet jag inte än om jag får plats i bilen upp till Skara, eller om de ens vill ha mig med... *snyft*... så kanske jag inte ens behöver oroa mig. Men jag vet inte. Jag ska i alla fall gå och lägga mig en timme till nu tror jag. Har bara sovit sex timmar och det är lite för lite för mig... å andra sidan... om jag ska med till Skara måste jag vara hos chauffören eller i Lund vid fem antar jag... kanske det vore bättre att hålla sig vaken och istället kunna gå och lägga sig lite tidigare. Ännu en fråge ställning alltså... Jaja, Lasse vaknar om en halvtimme så jag kan lika gärna hålla mig vaken nu när jag ändå är uppe ur goa sängen. Fast, sängen var inte vidare "go" när jag vaknade i morse. Den var snarare stekhet och obekväm: idag åker persiennerna ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0