Ännu en ny kille i familjen...

Jag är totalt ut numrerad: Fyra mot En!!! Snacka om att killarna ligger på plus här hemma för tillfället!

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketVi har nämligen fått in en kille till i familjen. Kille nr 1 (Lasse... människokillen) tjatade till sig Kille nr 4 (Clark... nykomlingen). Han har enträget bearbetat mig i flera månader och vi har kollat på ras efter ras, kull efter kull och valp efter valp. Men naturligtvis kunde det inte bli någonting annat än en Siberian husky kille till. Brorson till kille nr 3 (Marco) och irritationsobjekt till kille nr 2 (Adam).

Folk fattar väl inte vad vi håller på med. Men sanningen är att nu är Lasse 10000000 x mer engagerad i hundarna så jag har det mycket lättare med precis allting. (Dessutom har han gett sig på en grym renovering... men mer om det i morgon).Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Vårt nya lille pojk heter då Clark, eller mer korrekt så heter han Bedarra Super Soaker. Han kommer alltstå från den heltrevliga kenneln Bedarra långt uppe i dimmigaste Sverige, Men, de sa att han var världens lugnaste valp... men han är totalt crazy. Han biter i allting, kaxar sig med de stora hundarna och försöker stjäla grisöron från Adam (är han självmordsbenägen tro?). Men, jag har i djupa samtal med Marjut, officiel-Bedarra-alfa-mamma, kommit fram till att det är jag som gör hundarna crazy, oavsett vilken hund det är. Positivt? Negativt? Who cares?

Vårt nya lilla yrväder är så välkommet så :-D

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kommentarer
Postat av: Marjut

Officiel-Bedarra-alfa-mamma?

:) Jag gillar min ny titel! Detta måste man få på sina visitkort! :)

Hälsa dom 2 monstrarna.. och Adam :)Och min ny favorit-valpköpare Lasse :)

Marjut

2007-11-23 @ 15:13:30
URL: http://www.thalarra.com
Postat av: Bella

Så härligt! :)

2007-11-23 @ 16:00:54
URL: http://www.stalltottarp.se
Postat av: Ullis

Hej på er=) Vilken vacker kille ni har skaffat er. Adam och Marco osså såklart *haha* Hoppas allt går bra i nya huset. Vi får träffas någon dag med hundarna. Ha en trevlig helg...

Kramar Ullis och hundarna

2007-11-23 @ 22:42:47
URL: http://www.bergtuvas.se
Postat av: Sandra

Haha shit det e verkligen fullt hus nu. Hur orkar ni??:)

2007-11-28 @ 12:40:33
URL: http://lassewslav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0