Något jobbig vecka

Det har utan tvekan varit en lite små-jobbig vecka. Jag blev sjuk i slutet av helgen och sedan dess har jag kännt mig dimmig och sömning från och till. Trots det har jag försökt att få saker och ting gjorda här hemma. Kan väl inte säga att det har lyckats någe vidare bra. Men jag har fått kört lite grus (som skadat min rygg, tack för det!) och köpt lådor till "sopsorteringssystemet" som jag planerat fixa med nu i helgen.

Hur nu det ska gå? Jag har lite annat att göra den här helgen nämligen. Förutom då att jag ska försöka bli frisk, så ska jag passa tusen hundar och puppysar hos L, köra med Lasse och köpa hyllor till hans akvarietjolahoppsan och försöka få ordning på hundgården (vilket innebär mer gruskörande och en massa teknisk hopmontering som inte precis är min allra bästa sida... hmm...).

Nästa helg kommer jag nämligen vara på helt annan ort (hemlishemlis) och då måste jag ju få ordnat så mycket som möjligt den här helgen. Är det inte lustigt: De flesta par träffas mest på helgerna men för mig och Lasse är det då vi ses minst. Mysko :-D

Kommentarer
Postat av: Lasse

Ja du
det är synd
hoppas det blir ändring på det snart
På söndag då
ska jag ta tag i det här med hundgård
Förlåt att jag inte hunnit innan
förra helgen var det ju
tyvärr dåligt väder
Men när jag kommer hem på söndag ska jag ta tag i det här
Du är så
duktig
Puss o kram på dig

2007-10-04 @ 23:47:11
URL: http://djursaker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0