Back to CTR!

Nu är man uppe ur sängen "första skoldagen". Låter som om det är gymnasiet jag ska till och inte gamla vanliga universitetet. Nu ska man tillbaks till de lokaler som jag hade vår-höst-06. Spelar inte så stor roll, men CTR ( Cetrum för Teologi och Religionsvetenskap) är absolut ett trevligt pluggtillhåll.

När vi väl flyttat till huset kommer jag spendera mer och mer tid på biblioteket där, nu när hundarna kan ha det så bra och vara ute i hundrastgården medans jag är på mitt "arbete".

Mamma kommer hit kl tolv. Hon ska få äran att passa vovvarna medans jag är i skolan. Ingen som vill passa dem två timmar i morgon, på onsdag eller på måndag???

Jag har inte fått läst all den kurslitteratur jag ville ha fått klar innan jag börjar idag. Måste verkligen anstränga mig längre fram så att inte saker, som nu, kommer mellan hela tiden. Det absolut viktigaste är klart hundarna, men därefter kommer studierna. Det enda som jag alltså får låta komma mellan studíerna och mig är hundarna. Så, nu var det bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0