Vaken igen!

Jaha så var det då en ny dag. Tänka sig att de kommer hela tiden.

Jag har börjat med Atkins igen och idag protesterar min mage tvätr. Det tycker tydligen inte alls att det är en bra ide, precis som förra gången. Men det är bara smärta idag sedan går det över när magen vänjer sig efter att äta all smaskig Atkins mat.

Hur ska jag spendera de tre timmarna som är kvar innan jag ska träffa Petra för att gå runt möllan med hundarna? Hmm... no idea! Jag borde skriva in anteckningarna på datorn... och jag borde fortsätta packa. Och jag borde göra 1000 andra saker också. Jag börjar med att äta frukost helt enkelt!

Bra val!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Frukost ?
Det ska jag testa ngn gång ;)
Du är så
duktig min lilla stumpa
Mkt stolt över allt du hinner med
Jag som inte hinner ngt känns det som
Men det blir bätttre när vi väl kommit till huset det är jag säker på.
Nä dags o sova.
Puss

2007-09-06 @ 00:13:59
URL: http://malmociklid.se
Postat av: Fridha

Nå visst är hon duktig vår stumpa..Henne ska vi vara rädda om ,dom växer inte på träd.

2007-09-06 @ 03:21:41
Postat av: Sandra

Ha ha nä det är lite svårt för en liten misse att agera fotograf. Självutlösare tror jag det kallas;) Kram

2007-09-06 @ 22:07:13
URL: http://lassewslav.blogg.se
Postat av: Lasse

Ja jag vet inte vad jsg hade varit utan henne
puss på dig

2007-09-06 @ 22:36:31
URL: http://malmociklid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0