Jag ska vara ledig

I tre och en halv dag ska jag vara ledig! Inte så att jag inte trivs fantastiskt bra på jobbet, emn efter att ha jobbat tio dagarpå rad ska det bli så skönt att få vila lite. Eller mycket. :-P

Har inte så mycket planerat... bara några punkter. Men de är ack så viktiga ändå!

I morgon kväll ska jag ut med Emelie i Malmö! Hon ville inte "brata" sig för mycket så vi ska bara äta middag uppe i stan och sedan dra oss ner till Möllan några timmar. Det är lite komplicerat det där med hur man ska planera sin tid. I vanliga fall så hade jag bara velat spendera dagen-kvällen hemma med Lasse och hundarna. Men när jag nu är öedig i så många dagar så kan jag kosta på mig att umgås både med härliga Emelie och med mina fyra älskade pågar.

Hundarna älskar den nya hundgården som pappa fixat till dem. Det finns inga hundar som har det bättre än mina vovvar just nu. Förutom att de kanske saknar mig en hel del.

Helgen kommer ägnas åt vovve bus och sambo mys :-P

Kommentarer
Postat av: Fridha (med H jaaaa)

Skönt att se dig skriva igen =)

Har saknat din blogg darlig.



Glöm int att du är BÄST!*tänkte bara så att du vet att du faktiskt är de =)



Puss puss

2008-07-22 @ 20:12:03
URL: http://Fridha.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0