Att arbeta och så där

Jag hoppas att alla sitter där ute och bara väntar på mitt nästa inlägg. Är det så??? Ja jag tänkte väl det.

Nu har jag börjat arbeta igen. And I löv it! Har inte varit där så många dagar än men känns mycket bra. Efter att ha jobbat hela sommaren långt bort är det så skönt att jobba med "samma" sak fast mycket närmare. Och arbetskamraterna verkar toppen.

Jag förändrades väldigt mycket under sommaren. Inte ytligt och kanske inte så att det märks tydligt. Men jag blev starkare, mer beslutsam och hoppfull. Och det var något som verkligen behövdes just då. Nu när jag fått chansen att arbeta inom samma område igen är jag överförtjust. Vi får se hur mycket jobb det blir men jag är nöjd med vad jag får.

Hur kan ett jobb göra så mycket för självkänslan? Att börja arbeta, även om det bara var under sommaren och nu några dagar då och då, så gör det gigantisk skillnad. I alla fall de dagar så man gör ett bra jobb. Man kommer hem och känner sig nöjd och upprymd över att ha gjort någonting. Det är inte som om jag varit sysslolös tidigare men det är inte samma sak att plugga.

Nu ska jag bara få hela paketet att fungera. Ska få in ett rullande system med jobb, studier, musik, kyrka, träning, kost, kör, HUNDARNA och alla underbara vänner. Det är bara att lösa helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: None!

Jag Och det är väl så de ska vara?

Du har inte här och göra!

2008-10-29 @ 18:16:23
Postat av: Rebecca

Sluta nu.

2008-10-30 @ 13:49:08
URL: http://beccinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0