Weekend-High

Dagarna från förra fredagen till igår måndag har varit riktigt roliga.

I fredags så åkte jag ända ner till Malmö för att fira Fridas 23-års-dag. Vi åt fantastisk Tex-Mex-Buffé, Frida fick en del paket varav ett satte ett riktigt stort leende på hennes läppar (You know which one girl!) och bowlade! Jag var inte bra, men jag var inte sämst. Det gick i alla fall betydligt bättre än när jag, Lasse och Mia var ute och firade att jag inte gick på min studentbal: Då kastade jag klotet bakåt ett par gånger. Kan ha haft någonting med antalet drinkar/glas vin/cider. Men jag är inte helt säker. Det var en väldigt rolig kväll då, och det var en jätte rolig kväll i fredags!!!

Lördag kväll så intog jag och L stan! Och det gjorde vi med dunder och brak. Vi åt fantastisk mat och drack de godaste drinkarna i Skåne, säkert i hela Sverige, förmodligen hela världen. Och vi pratade, pratade, pratade. Det är så roligt att bara gå ut med en vän och bara prata! Det är så välbehövt ibland.

Söndag så hade jag och Lasse en hemma dag med vovvarna. Vi tog några nya bilder på Adam också. Han är så söt den lille godingen.

Igår pluggade jag hela dagen, men på kvällen bjöd Lasse ut mig på middag. Underbart. Tusen tack älskling.

  
  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0