9 Dagar Ledigt!!!

9 dagar! 9 DAGAR! Jag har varit ledig i 9 dagar!

Ok, jag var sjuk fyra av de här dagarna men jag har inte jobbat. Men jag tror inte alls jag har gillat att vara ledig så här länge. Jo, det har varit underbart att ha en massa tid med hundarna. Jätte roligt att träffa en massa vänner. Underbart att sova ut. Jag älskar att sova. Frida tycker att jag är helknäpp med min sömn men det finns bara några få saker som är härligare än sömn. Och de sakerna platsar inte i den här bloggen.

Jag ska sluta skriva i bloggen om hur jag äntligen kommit fram till vad jag ska göra med min framtid, vad jag ska plugga, vad jag ska bli när jag blir stor. Det ändras ju minst en gång om året. För tusan, jag tror faktiskt att jag har rätt nu, men vem vet. Men jag har planer, oj vilka planer. Men de hör till en helt annan blogg... det också.

Jag har inte funderat över det här de senaste fyra åren för jag har varit lyckligt upptagen, men, var i hela friden är alla män? Var är alla svenska David Boreanaz? Alla tillgängliga John Corbett? Eller bara Justin Hartley? Eller... hallå... OMG... Jensen Ackles? De senaste månaden har jag bara sett en enda man. Och jag har kollat noga. Men, det finns inga. De är utdöda. Nästan. Jag ska vara singel länge. Nice.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0