Ba-humbug

Ni kanske tycker att det är konstigt att jag inte har uppdaterat bloggen. Men som ensamstående fyrhunds-matte, hur mycket kan det egentligen hända? Svaret är: ALOT! Det är nämligen inte så att det inte funnits någonting att skriva om… Det har bara inte funnits någon tid att skriva!!!

Lite saker har i alla fall hänt som jag ska försöka snabb-spols-mässigt att referera:

 

# Triple Dog Show i Jönköping

Jag har varit på lite icke-hundutställningssugen-humör de senaste månaderna. Inte så att det inte har varit kul när man väl varit där och det har ju gått jätte bra när jag varit iväg… entusiasmen har bara inte varit där. Men efter dessa tre dagar i Jönköping är min entusiasm fulltoppad. Yeah!

 

Super roliga dagar. Söndagen bringade med sig en BIR-valp vinst för lille Dean och Clark var lite av en CACIB magnet genom att koppla greppet om två stycken under söndag och måndag. Jag och hundarna hade sällskap under hela äventyret av Anna och Mischa som bodde över och förgyllde våra dagar extra mycket.

 

Tredje dagen var lite läskig för Mr Dean. Alla okända människor var jätte farliga och helt klart ute för att skrämmas. Så blir det nämligen när man är en fortfarande ganska liten kille som gett 100 % under tre dagar. Sen var det skönt för lillen att somna i bil med huvudet nära matte.

 

# Felicias Studet från HEMSKA bläiga IB

 

Hon var väldigt glad och väldigt vacker! Fotade oss glatt från flaket och förstörde precis alla möjligheter att ta fina bilder på henne genom att skratta precis hela tiden. Faster Åsa överraskade mig med att ”glömma” att fråga mig om jag kunde tänka mig att sjunga för min underbara student på skivan utan lät mig smått överraskad höra mitt framträdande annonseras ut från scenen. Vilket jag personligen tyckte var underbart!

 

Grattis lilla Fia. Du är bäst!

 

#  Bella har flytt landet

 

Hon är i Australien. Kom Hem Igen Nu!!!

 

# Midsommar

 

Jag har blivit inbjuden till midsommar fester. Wow. Wow. Wow. Helt sjukt…

 

# Kvartetten

 

Efter en skakig början med lite knäppa omständigheter så övade jag och mina tre ”kvartett-kollegor” hela våren för att bli samstämmiga (muahahaha). Och den 13 Juni 2010 var det dags för premiären.  Och det kunde inte ha gått bättre om vi så hade övat i en evighet extra. Wow. Jag kan knappt vänta tills vi sätter igång till hösten igen!

 


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag kommer om inte alls lange ser det ut som! :)

2010-06-23 @ 08:30:55
Postat av: Bella

Jag kommer hem om inte alls lange ser det ut som! :)

2010-06-23 @ 08:31:36
Postat av: Marianne E

Får en "tokig brud" komma med en kommentar? Jo, jag är mycket imponerad av kvartetten. Nu har ni väl visat att ni "duger"! Allihop! Kan knappt vänta på nästa framträdande :-)

2010-06-23 @ 09:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0