Ett 100% icke världsomvälvande inlägg!

Eftersom det inte funnits tid att blogga idag får jag satsa på ett kort och konsist inlägg innan jag ger mig på röjandet och eldandet igen!

Idag har jag: Vaknat upp bredvid älsklingen, promenerat, tittat lite på Hornblower (som faktiskt verkar vara helt ok vilket är positivt eftersom jag måste se heeeela serien... tydligen!), varit på invägning på ViktVäktarna (resultat dyker upp här i morgon *spänningen stiger*. It’s a good one!), kört upp till Vesslarp och fått Dean och Clark om-rabies-vaccinerade (duktiga Rebecca upptäckte att Clarks sista godkända dag var i morgon... good save!), spenderat några tillar med att: röja hemma, lära mig en ny låt inför körövningen och starta elden, åkt och kör/kvartette-övat inför påsken och nu skrivit en lång lista över sin finfina dag så att alla kan bli gröna av avund på mitt underbara liv!

För tillfället
- Fryyyyser jag... tydligt tecken på att fettförbränningen dragit igång igen
- Har jag konstant träningsvärk i rumpan av de allt längre promenaderna
- Väntar jag på att få hämta Boyfriend i Hässleholm. Yeay!

Dagens (eller förmodligen månadens!) bästa: Viktor har blivit morbror och jag själv har blivit framtida-ingift-moster till världens sötaste lille pojkvasker!

Näää minnsan. Det blir inget djupt/diskuterande/meningsfullt inlägg idag! Detta var vad det blev. Punkt.

Ps. Varför hatar katter mig och känner sig manade att straffa mig för något? Kan inte aaaaaalls förstå detta! :-D

Kommentarer
Postat av: Cillan

Man lär sig nåt nytt varje dag. :)

Jätte roligt att hitta nån mer ViktVäktare bland hundra grymma dagar! :)

2011-04-14 @ 23:42:42
URL: http://fettillhet.blogg.se/
Postat av: Jannica

Skönt med träningvärk ju :D

2011-04-15 @ 12:13:46
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0