Nya däck och nytt kort!!!

Mhehehehen snälla nån varför kan jag inte längre sova normalt? Somnar 2 på natten och vaknar åtta. Inte pigg men helt omöjligt att somna om. Blä och örk för det! Men har sådana perioder ibland med vet inte varför alls. Weird!

Idag har jag varit mycket duktig och äntligen bytt framdäcken på bilen som enligt proffsen kunde "explodera precis när som helst". Eh... har varit super kul att köra runt med dem den senaste veckan... not! Världens roligaste bäckfirma köpte jag av också.

"Hej jag skulle vilja köpa två nya däck till bilen"
"Det går bra vi har massor"
"Toppen, när kan jag komma?"
"När som helst"
"Bra, vad kommer det kosta förresten?"
"Det kommer kosta lika mycket som förra gången. (Paus) Vad betalade du då?"
"800 kr stycket tror jag"
"Oh nej så mycket kostar det inte, max 625 kr st. Killarna som jobbar för mig måste ha lurat dig och stoppat lite i egen ficka. Förlåt..."

He he...

När jag väl kom dit så visade det sig att jag trots dessa fantastiska instruktioner lyckats komma dit mitt i lunchen... så för att fördriva tiden körde jag upp till gymmet och fixade meddelemskap där! Bara så där. Två härliga tjejer stod i kassan och var så hjälpsamma så. Känns toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0