Utväxt be gone!

Min utväxt de senaste veckorna har inte varit att leka med kan jag meddela. Många månader sedan jag färgade det och efter att min frissa blev alldeles vit i ansiktet när jag sa att jag brukar färga mitt hår själv så vågade jag ju då INTE göra om detta igen.

Tidigare klippte/färgade jag alltid mig på en viss salong i Malmö men när de hade mage att ta samma pris för en tjej som varit utbildad i tre månader som för de som varit verksamma myyyyycket länge blev det bara "tack, men nej tack". Så nu har jag bytt till Daniella på Larsson & Lange i Lund och hon är bara bäst!

Idag hittade hon perfekta färgen till min råttfärgade utväxt och färgade även mina ögonbryn (vilket jag INTE tänker visa någon bild på förrän de har mattats av en aning... inte van att se mig själv med markerade ögonbryn kan vi lungt kostatera!).

Sjukt snygg i mig färg-i-hårbotten-pose!



Färdig!



Lunda-trippen avslutades med en härlig lunch med fästmannen (olalalalalalala) och finaste och underbaraste Hilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0