Marco

Sista juni var senast jag uppdaterade bloggen. Det har hänt otroligt mycket sen dess… såklart.


En hemsk sak och flera underbara. Den hemska händelsen var det som gjorde att jag inte längre kände för att blogga, uppdatera hemsidan och även att göra någonting över huvudtaget under en period.


Min underbara Marco var offer för en trafikolycka och lämnade oss plötsligt en dag. Jag har aldrig känt någon så stor smärta tidigare och jag saknar honom fortfarande varje dag. Men jag har börjat kunna se tillbaks på vissa minnen och le så det är ju en utveckling på rätt håll!

Jag ville bara få detta sagt innan jag tar tag i mitt bloggande igen för nu har jag saker att säga igen!!!

Marco, Bedarra Ernst Stavro Blofeld, 2006-12-12 – 2010-08-18


Underbar. Älskad. Saknad.



Kommentarer
Postat av: inger,maya,teddy

sörjer med dig och känner med dig! kram

2011-03-07 @ 19:03:14
Postat av: Lasse

oj vad tråkigt .

Detta var inte kul att höra.

Är inne o läser ibland för att se hur det är med hundarna.

Hur är det med adam 0 clark

2011-03-13 @ 08:53:14
Postat av: Rebecca

Hej. Ja det var verkligen hemskt.

De andra tre hundarna mår mycket bra.

Clark har då och då problem med ett diskbrock i nacken men i övrigt är allt bra.

2011-03-13 @ 11:33:59
URL: http://www.beccinam.se
Postat av: Lasse

Var det utanför tomten där clark höll på bli på körd?



Ja jag blev chokad imorse när jag läste det.



Oki håller du på med uts fortfarande?



2011-03-13 @ 19:07:30
URL: http://www.petoutlet.se
Postat av: Rebecca

Marco hoppade över staketet precis samtidigt som det körde en bil ute på vägen. Allt gick väldigt snabbt.



Fortfarande utställningsengagerad absolut. Måste bara arbeta fram en ny stjärna nu.

2011-03-13 @ 23:58:41
Postat av: Lasse

Oj han som aldrig var stirrig innan .



Jag saknar killarna



Men jag har en Malamute hane nu ser nästan ut precis som adam



Ha de bra o lycka till med uts. Kollar in ibland för att läsa om killarna.

2011-03-14 @ 06:10:27
URL: http://www.petoutlet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0