Trassel ve och fasa

Usch och ve och fasa blä och pust - Hatar att gå upp tidigt på morgonen (och ja, för mig är tidigt klockan sju även om jag vet att det är lyx för många).


Trissel trassel usch och ve och fasa - Mitt hår är supper frizzigt i topparna och mår inte alls bra. Vilken himla tur att jag ska klippa mig i dag då.


Väg och våg och usch och ve och fasa - Har ju haft en lite kost-dip i några veckor nu men tog tag i saken i måndags och sedan dess har det fungerat bra. Kanske inte syns på vågen idag men nästa vecka IT WILL SHOW!


DAGENS BTW: Hittade en artikel på fitnessguru.se där man genom en (väldigt förenklad formel) kunde räkna ut sitt energibehov för viktminskning. Min landade på 2137 kcal/dag. Det är vad jag trodde att jag skulle äta när jag INTE vill gå ner i vikt. Men som sagt... mycket förenklat och bla bla bla... Siffror är ändå alltid kul även om det egentligen inte spelar någon roll för en (blivande liten) viktväktare som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0