Love yourself!

Innan ni läser vidare här kolla in bästa inlägget ever: Felicia 007 - med rätt att älska sin kropp!

Sådana här inlägg går bara att älska!

Det får en att tänka till och uppskatta hur långt man redan har kommit. Själv har jag min älskling här hemma som peppar mig hela tiden och som konstant berättar för mig hur fantastisk jag är, hur het jag är, hur duktig jag är osv.

Det är en otrolig välsignelse att ha det och det hjälper verkligen. Men det är klart att jag måste själv lära mig se allt detta själv också men jag tycker att jag blir bättre och bättre. Vi har ingen helfigurspelgel hemma men så fort jag kommer någonstans stannar jag ofrivilligt till och kollar förundrat över min kropp-i-förändring. Har blivit en sådan där ego-människa som inte kan låta bli att titta sig själv i spegeln och det är ju en härlig förändring från att aldrig vilja titta mig själv i spegeln. Wuhu.

Senaste negativa tanken jag hade var att jag blev lite depp i omklädningsrummet här om dagen för att jag hittade supersnygga shorts på MQ som passade toppen bra. Men när jag tittade... och tittade... och tittade på mina lår blev de helt plötsligt enorma. Och det blev inga shorts. “Attans att mina lår inte har förändrats alls...” tänkte jag (not true!). Men sen insåg jag att “Jepp, jag har gått ner 15+ kg men jag har fortfarande knappt 20 kg kvar!” Jag går ner jämnt över hela kroppen vilket gör att resultaten inte syns jätte snabbt men det syns över allt!

Så väl hemma tog jag en ordentlig titt igen och insåg hur sjukt snygga mina ben blir... och hur fantastiska de kommer bli när jag sprungit i några månader till. Yeay!

Mina 3 favoritsaker med min kropp:

Mina ögon - De tindrar så vackert...
Mina handleder - Hur stor jag än är så håller de sig alltid någelunda smäckra och nu är de vackrare än någonsin
Mina boobs - No comments ;-)

Spread the word - Vilka är dina 3 favorit saker med din kropp???



Mina tindrande ögon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0