Weekend i Ronneby

Ännu en rolig helg har börjat! Ja, de här första timmarna på lördagen är väl inte så våldsamt roliga för det är mest små sysslor, packning och dammsugning som ska fixas. Men klockan ett ska jag hämta Lasse på jobbet och därfrån åker vi upp till Blekinge. Vi ska ha en trevlig dag i Ronneby och till kvällen ska vi träffa Lasses pappa.

I morgon är det utställning som gäller! Både Adam och Marco den här gången, blir snabba ryck, men kul ska det bli. Jag hoppas att Lasse kan hjälpa lite och ha Adam beredd när jag är klar i ringen med Adam. Marco har startnumme 1 och Adam har startnummer 2. IIiiieeee....! Men det ska bli kul. Det är inte "samma hundar" som alltid den här gången så det blir lite annorlunda. Hade varit så roligt om Adam hade kunnat få ett CK den här gången... men kanske även denna domare tycker att han ser ut som en Alaskan Malamute (?). Ska satsa på att ta många, många bilder den här gången. Har varit lite dåligt med det den senaste tiden.Men som sagt, ändring ska det bli!

Det är jätte kul att Lasse kommer med upp också. Visst, jag vet att det är mest för att det är i Ronneby och att han har många vänner där. Men det är kul för mig att han följer med på något som är viktigt för mig. Eller ja, kul för mig i alla fall. Hur viktigt det är är väl diskuterbart.

Den här gången blir det "alla" Adams syskon i klassen, alla två som bor i Skåne och är aktiva på utställningar i alla fall :-P. Ska bli kul att se dem tillsammans igen!!!!! Det var ett tag sedan.

Oj vad roligt det ska bli!!!

Marco är ensam i sin valp-klass (kan inte fatta att han fortfarande går som valp: han är ju en bjässe redan!), så vad vi hoppas på där är ett HP. För då blir det en lång dag, tihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0