Julklapparna jag inte kommer att få...

Varje år så har man ju stora drömmar om julklappar man skulle vilja ha. Som man verkligen drömmer om och som man aldrig kan få för att de är på tok för på kostade. I år är min lista så här:

1. GPS Navigator med karta för hela Europa - att ha till att åka på semester och att kunna dra med mina tre (fyra?) monster på utställningar överallt utan att åka vilse.  Ca 3000 :-

2. Renovering av badrummet - Vårt badrum är det enda i huset som jag hatar, och det enda vi inte kan renovera själva. Ca 35 000 :-

3. Staket till hela tomten - För att hålla hundarna inne och att de ska kunna ha det trevligt i "frihet". Ca 20 000 :-

4. Keyboard - Så att jag kan börja bli ordentligt musikalisk igen. Hade verkligen varit perfekt nu när jag är barnkörledarae :-D Ca 1600 :-

5. Möbler på IKEA för 7000 :- så att vi kan få vardagsrummet komplett. (Suprise --> ) Ca 7000 :-

6. Sen vill jag ha Sex and the City boxen!!!!!! Ca 900 :-

Så där. Det var alla julklappar jag vill ha och behöver men aldrig, aldrig, aldrig kommer att få... :-( Men jag är nog lycklig ändå... :-D

   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0