Nya saker och nya färdigheter

Igår när jag tvättade blev Adam helt plötsligt hysterisk och började yla så fot jag gick utanför dörren. Tyckte nog att jag busat med honom för lite under dagen och bara brytt mig om tröjor, strumpor, handdukar och dylikt. I alla fall så hörde jag hans ihärdiga gnällanden hela vägen ner i källaren. För att inte plåga grannarna för mycket skyndade jag mig som sjutton med att få in-och-ut kläder i torktumlare och tvättmaskin och sedan upp-upp-upp i hissen igen. När hissen kommer upp på vår vånging tittar jag lite förstrött ut genom fönstret innan dörröppningen och får en mindre chock av att se mitt lilla monster stå och vänta på mig där utanför.

Monstret har lärt sig öppna dörrar. Grattis. Grr...

Adam och jag fick en paket(och en puss) skickad på posten idag, från Lasse, genom Tyringe Djurfoder(?) (Lisette :-x). I detta mycket välinslagna paket låg en mycket fin sele till Adam. Så nu blir det cyklade med hund som gäller!!! Ska bara få cykeln renoverad först...

     


Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0