Varför prata illa om folk?

Vad får man ut av det? Jag gillar skvaller och jag gillar att skvallra, men för mig är skvaller någonting positivt. Men ibland går skvaller över i skitsnack och skitsnack, det sårar!

Jag har en underbar vännina som är en av de härligaste, gladaste och finaste människor jag träffat. Och denna människa får skitsnack kastat på sig i tid och otid. Och inget annt kan man göra än att uppmuntra henne och sedan sända ut onda tankar i olika riktningar. Varför är det just de människorna som ska behöva stå ut med sådant här. man blir så aaaarg. Klar folk är tillåtna att ha olika åsikter om saker, men när man först dömer och sedan sitter med händerna för öronen när man försöker förklara??? Nej fy farao!


Skvaller i all ära men död åt skitsnacket!

Andra bloggar om:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0