Vuxen hund - Varför?

Jaha, så var det härliga valp tiden över. Den tid på Adam höll sig kloss vid mina ben, vaknade vid elva tiden och åt all mat som sats fram till honom... borta!
Idag vaknade min lilla unghund kl åtta, "Nu vill jag ut!" *slick, slick*  väntar *nafs, nafs* väntar *skall, skall*
Oki, oki, jag kommer... *släp, släp*...

Nu väntar vi på att Lasse ska vakna. Har varit ute i 1,5 timmar och ahft det jätte trevligt, men fortfarande ingen snygg man vaken i lägenheten när vi kom hem. Kanske för att han jobbade i natt... hmmm... *funderar*
Adam tycker inte alls att det är kul när herr Kristensen ligger och sover när han själv är pigg som en lärka. Det blir en massa gnäll, snörvel och pipande innan han inser att det inte fungerar och i stället börjar skälla utanför "sitt skåp" i tron om att det på något magiskt sätt ska hoppa ut ett grisöra till honom då.

Ikväll är det jobb. Lasse är en prins och tar mitt tidiga pass så tar jag hans sena. Mycket fint och underbart av honom (låt oss nu helt glömma alla diskusioner om att det faktiskt är det mest praktiska, he he).

Dagsbestyren idag består av tvättning, damsugning, damning, bäddning, system och mat handling och andra allmänt tråkiga "-ningar".

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka tillikväll. Jobbar du imorgon? Isåfall kommer vi in och säger hej och är odrägligt fulla som vanligt *asg*

2007-01-12 @ 14:30:06
URL: http://lassewslav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0