Tre dagars efterbloggande...

Det har onekligen varit en mycket bloggfattig period just denna veckan. Jag vet inte riktigt varför. Det är inte så att det inte hänt något, mer att jag inte haft något behov att avreagera mina tankar och känslor på världen.

Men nu har jag att ta igen.
Se upp världen!

Det absolut roligaste som har hänt, eller det näst roligaste som hänt i alla fall, är att jag igår fick besked om att jag kommer tilldelas ett musikstipendi på en ganska betydande summa!
Jag belv verkligen fantastiskt lycklig. Det enda lustiga är att jag tilldelats det här stipendiet utan att de över huvudtaget har hört en ton komma ur min mun. For all they know kunde jag sjunga falskt som en skriande häst! Det enda jag gjort är att skriva ett brav för två år sedan, ett nu för två månader sedan och en liten intervju över telefonen och vips så var jag en stipendiat! Det känns en smula skumt, men jag ska verkligen inte göra dem besviken. Nu kommer jag hamna i tidningen (och inte på insändar sidan den här gången!), få sjunga solo och sjunga i grupp. Oj vad spännande det är!

Skolan flyter på bra. Fick tillbaks den första uppsatsen jag skrivit, och den kom i sälskap med ett G+ (efter några förändringar). Helt oki, jag skulle var nöjd med ett G även om jag lite smått förväntar mig VG på i alla fall några delkurser på kursen.

Adam håller på och dödar en pipleksak han nog fått av Lasse igår. Jag känne rinte igen den. Min pojkvän var nämligen sjuk igår så jag hoppade in på hans pass på Harrys (där Bella dessutom dök upp, efter en del om och men. Mycket snälla vakter på Harrys :-D ). Så han kanske tyckte att Adam var så himla jobbig när han var "tvungen" att vara ensam med honom en lång period så han slängde åt honom en pip-leksak som han köpt in till den framtida butiken. 

Det allra roligast som hänt tänker jag inte avslöja riktigt ännu :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0