Sängen drog mig i fördärvet

Lockelsen var för stor och med kläder och allt hamnade jag nere i sängen igen fram till halv ett. Med en halv missad tvätt tid rusade jag ner i källaren för att hinna med i alla fall två maskiner. Olyckligt nog hade en kvinna blivit lurad att tro att den tiden jag skulle tvätta var ledig (just hur fattar jag inte då samtalet fördes på en mycket bruten svenska). Så det blev centrifugering på för hennes tvätt och in med min tvätt. Hoppas att den hinner torka sen bara... suck. Men det får bli jeansen och undies i torken och resten i torkrummet. Fingers crossed!

Har försökt få tag i morgondagens chaufför utan något positivt resultat. Blir väl inget då kan jag gissa.

Nu ska jag leta upp historieboken och läsa ut den. Vart sjutton kan jag ha lagt den???

Om ni hänger i Arlöv så glöm för guds skull inte att titta in i min pojkväns hobby-djurartikel-försäljning! Han har fantastiska priser på många hundleksaker och hundgodis. Dessutom finns det en del roliga slita-isönder saker för vovvsingarna och de är så billiga att det inte spelar någon roll att leken är över på några timmar :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0