Tillfixning men inte tillfriskning

Jag vet inte alls vem jag är längre för den här veckan har det utförs så många icke-Rebecca saker. Veckan började med att jag städade. Inte bara lite enkel städning utan det var damsugning, moppning, våttorkning av alla ytor, putsning av skåpluckor, toalettstädning och en massa annat. Jag har tvättat undan nästan all tvätt. Jobbigt bara att jag inte har någonstans att göra av det. Men det får jag lösa.

Men! Det tar inte slut där för under veckans gång har jag även hunnit med att "lulllull"a till sovrummet med en hel massa fint som jag hittade i källaren och helt hade glömt existerade. Och som ett sista plusplus så fixade jag till en garderob i sovrummet, någonting som jag inte har haft sen Arlöv.

I'm so happy. Men sjuk. Blä.




Se så fint det blev!



Bilder på mig som 1-åring. Tagna av min far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0