Inget spännande alls...

Men… jag kan verkligen inte komma på något spännande alls att blogga om. För tusan.

På måndag börjar jag utbildningen i Malmö. Jag har tänkt att vara otroligt seriös och göra någonting av mig själv när jag väl är där. Men som med alla mina andra hälsoplaner går det väl åt skogen med det. Kanske måste tro på mig själv lite mer bara. Vem vet.

”Mitt rum” blir mer och mer klart. Det är typiskt mig dock att tro att en sak ska vara totalt förlösande för hela min existens. Som just nu tror jag, med full övertygelse, att när rummet blir klart kommer jag att ha total ordning och reda i resten av huset, utan undantag (delusional party-of-one). Men strunt i det… nu kan jag ha all mitt skräp, kläder, böcker och annat skrafs i det rummet så kan jag i alla fall ha mindre att hålla reda på i andra rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0