Melodifestivalen 2010

19:59
Maten klar... dags för melodifestival... Wuhu!
20:10
Hur många plastikoperationer har S.S egentligen gjort?
För sjutton! Låt Måns sjunga själv.... uuuääääää....
20:19
1.) Darin...
... WTF? Hur?! Kan?! Han?! Ha?! Några?! Fans?! Alls?!
20:22
2.) Pernilla
Naaw... oki. Det var ju i alla fall Schlager. Det är ju bra...
Synd att hon inte kunde ha testat att sjunga rent också. Men men... man kan väl inte få allt!
20:26
3.) Andreas
Kärlek!
20:32
4.) Tim-å-slit-å-släng
Cute...! Försvinn.
20:37
5.) Peter
Kärlek nr 2!
20:41
6.) Ola-la-la-bla-bläääääääää
No comments
20:46
7.) Jessica
Så fin låt. Så fel sångerska. Du skulle inte ha gjort det... ens för kärleken!
Men tack för att du inte längre såg ut som om du vore på death row.
20:51
8.) Salem
Detta är ju bra. Oh so pretty...
20:55
9.) Anna
Lite tråkigt... men lite fint också. Wuhu!
21:00
10.) Eric
Fastnar men... Bored now.

Ok. Min sinnesstämning och situation just nu kaaanske påverkar mig litegrann (Nä verkligen?) men jag accepterade ju faktiskt 3 bidrag och det var väl fint av mig i alla fall? Men jag löper ju bara hela lina ut ;-) .

21:05
Jessica Anderssons klänning är faktiskt jättefin. Faktiskt. (Är ärlig) (Jo det är jag visst!)
21:20
Klappade händerna, skrek och kände lyckan sprudla genom hjärtat i medleyt. Jag älskar sådant!
21:21
Jury-grupperna borde avskaffas jätte mycket. Gärna våldsamt.
21:35
Förstår inte jury-pucko-onödiga-och-totalt-meningslösa-eftersom-vi-ändå-aldrig-vinner-grupperna att A.J är helt klart bäst? Ah!

Himla tur att mitt dåliga humör inte alls lyser igenom i mina kommentarer. Annars så hade vi kunna uppleva att jag vore lite bitter eller så. Jag är grymt bra på att förtränga. Heja mig!

21:40
Expert-jury-grupper? EXPERT-jury-grupper?? EXPERT-JURY-GRUPPER?!
Dra något gammalt över er... ni får ett fripass dock eftersom ni satte lilla jag-är-29-år-gammal-men-ser-ut-som-16-år-ung-Salem som 1:a från er EXPERT-GRUPP.
21:44
Hurra! Jag lyckads komma fram. 8.50 kr till radiohjälpen och 1.40 kr till SVT. Wuhu. (Och en röst till A.J. Icke att förglömma!)
21:46
Wooow. Den borde de spela in på riktigt... Glamrock + Opera = Lööööv.
21:48
Oki. Resultatet tack.
21:53
Jag tror jag dör. No comments.
Tur att Malmö Redhawks gick vidare till andra delen av Kval-Kval Serien i går i alla fall....

Jag tycker att i fortsättningen så lottar vi fram vinnaren av Melodifestivalen istället...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0