Irriterande!

Ibland kan det kännas tufft att redan ha gått ner lite mer än 8 kg och ändå nästan ha 3/4 kvar av totalt önskad viktnedgång kvar att sätta tänderna till. Vid sådana tillfällen vänder jag mig lätt till chips, glass och i sista hand godis. Detta har jag speciellt märkt av de senaste två veckorna. Jag har på något sätt tappat greppet nu när kroppen börjat förändras, allt känns lite fastare... och det borde egentligen motivera mig ännu mer eller hur? Men icke. Märkligt.

Jag har två stora fallgropar och om dssa finns i affären när mitt humör är minsta lilla nere så hamnar de i korgen.


Låt mig presentera mina fiender:


By the way: Hur svårt kan det vara att ha ett typsnitt som passar både för Mac och för Windows OCH är snirkligt och vackert? Seriöst???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0