6 månader förgyllda av Kärlek!

Rebecca Hjärta Viktor


Den 12 oktober 2010 sedan frågade jag, bokstavligt talat, om jag hade chansen på Viktor. Och tänk det hade jag! Sex månader senare är jag lyckligare och tryggare än vad jag någonsin varit i hela mitt liv.


Lyckligare för att vi har varandra.

Tryggare för att han har mig.


Vår dag idag. Älskar dig. Puss


PS. Viktor tycker att jag skriver aaaaaalldeles för lite om honom i bloggen. Ni som håller med får hojta till så ska jag skriva ett långt inlägg om hur underbar och fantastisk han är!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, grattis till er! Jag och min sambo har varit tillsammans 7 månader för några dagar sen :)

2011-04-12 @ 08:01:52
URL: http://koolakattis.blogg.se/
Postat av: Viktor

Jag älskar dig så min underbara Rebecca!

2011-04-12 @ 08:07:34
Postat av: becky

Grattis snyggingar!!!

2011-04-12 @ 10:08:31
URL: http://becky84.bloggplatsen.se
Postat av: Catherine

Grattis till er!! Så söta ni är!! Hoppas man får träffa mannen snart! Kul att du börjat blogga igen, starkt jobbat med VV!! xx

2011-04-12 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0